![]() |
| Automata zárásvezérlő motoros kapukhoz, sorompókhoz | |
| Motoros kapuk és sorompók zárása automatizálható biztonságos módon ennek a modulnak a beépítésével. | |
|
A kapura szerelt nyitásérzékelő és a jármű helyzetét figyelő infrasorompók jelei alapján az elektronika a jármű elhaladása után automatikusan zárja a kaput. Az elektronika nem kényes az áthaladás irányára, akár ki, akár beáll az autó, utána biztosan bezáródik a kapu. |
|
| Műszaki jellemzők: | |
| Tápfeszültség: | +12V (+9 - +15V) szűrt egyenfeszültség. Fordított tápfeszültség ellen védett. |
| Áramfelvétel: | Nyugalmi állapotban 20mA, bekapcsolt kimeneti relé mellett 70mA.. |
| Bemenetek: | Optocsatolóval egymástól és az elektronikától leválasztottak (szigetelés 48V DC-ig) A bemenetek polaritásérzékenyek, a bemenő feszültség 5-24V DC lehet. |
| Kimenet: | Feszültségmentes relékontaktus. Nyugalmi esetben nyitott (NO) és zárt (NC) kimenetek, legfeljebb 48V/0,2A DC kapcsolására. A kapuzáró jel hossza 3 mp. |
|
Bekötési vázlat: ![]() |
|
|
Működés: |
|
| Érzékelők elhelyezése: A modulra 3 érzékelőt kell csatlakoztatni. Egy nyitásérzékelőt, mely a kapu nyitott állapotában zárt kontaktust ad és két infrasorompót, mely a kapu előtt és mögött helyezkedik el. Az infrasorompókat egymástól olyan távolságra kell telepíteni, hogy a közlekedő jármű középen egyszerre mindkét fényutat meg tudja szakítani. Az infrasorompók magasságát úgy állítsa be, hogy az autó karosszériája egyértelműen és áthaladásonként csak egyszer szakítsa meg a fény útját. A javasolt magasság kb. 50 cm. Ennél alacsonyabbra szerelve a kerekek, feljebb pedig az utastér oszlopai fognak hibás működést eredményezni. |
|
|
|
|